2010. május 31., hétfő

Díjat kaptam


Ma reggel, amikor beléptem virtuális írószobám ajtaján, megtisztelő sorok vártak rám digitális levelesládámban (Remélem, nem haragszik, hogy közzé teszem sorait): „Kedves Zsedely! Írásai szórakoztatóak és elgondolkodtatók, ezért szeretném ezt megköszönni egy Kreatív blogger díjjal, amit én is kaptam, és lehetőségem van tovább adni.”
Lili (http://www.blogger.com/profile/05871393758970131448) utolsó írásom megjegyzéseként megajándékozott - amit korábban Ő kapott blogjának elismeréseként -, a Kreatív blogger díjal.

Kicsit megilletődötten állok e kedves gesztus előtt.
Első sorban nagyon köszönöm az elismerését. Másrész kimondhatatlanul örülök annak, hogy vannak embertársaim, akik szórakoztatónak, és elgondolkodtatónak tartják soraim. Ez egy nagyon jól eső érzés, már megérte írnom...

A díjjal együtt szabályzat is jár, amit igyekszem a lehető legpontosabban betartani:

1. Meg kell köszönni a díjat attól, akitől kaptam.
- Ez természetes...

2. A logót ki kell tenni a blogba.
- Büszkén kitettem...

3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
- Ez szintén egyértelmű...

4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
- 7 dolgot?
Hmm... Az ember, aki valamilyen módon már ismeri önmagát, az valószínűleg sok negatív és pozitív tulajdonságával tisztában van, de a hét meghatározót rangsorolva közzétenni?
Na jó, lássuk csak!
(Megpróbálom egy szuszra, úgy talán könnyebben forognak agyszerkezetem precíziós fogaskerekei.)
Őszinteség, Kitartás, Lojalitás, Önfejűség, Szabadgondolkodás, Természetszeretet, Muzikalitás...

5. Tovább kell adnom 7 embernek
- Hú, ez nagyon nehéz...
Talán, 77 embernek könnyebb lenne adni egy-egy elismerést a lapra vetett gondolataikért, hiszen annyi jó blogot olvasok itt. Mindegy, a szabály, az szabály:

http://illuziok.blogspot.com/

http://fairyberry-amelie.blogspot.com/

http://az-elet-szeretete.blogspot.com/

http://gurzoklaraeniko.blogspot.com/

http://fairydance-fairydance.blogspot.com/

http://maradacsend.blogspot.com/

http://mezeiedit.blogspot.com/

A felsorolás, nem rangsorolás!
Én a fenti blogok íróinak szeretném a díjat tovább adni - minden kommentálás nélkül -, mert az Ők gondolataikban mindig találtam számomra elgondolkodtatót...

6. Be kell linkelnem őket.
- Úgy ahogy, de sikerült...

7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
Megjegyzés? Az azt hiszem menni fog...

Úgy gondolom, eleget tettem minden kötelezettségnek, ami a díjjal együtt jár, így nem marad más dolgom, minthogy élvezzem azt a kellemes érzést amit okozott.

Még egyszer nagyon köszönöm Lilinek ennél szebben nem is indulhatott volna ez a hét. Egy pillanat alatt szikrázó napsütéses időt varázsolt nekem, ahogy olvastam kéznyomát, sosem volt múlttá változtatta az addigi szürke, esős reggelt...

10 megjegyzés:

  1. Kedves Zsedely!
    Örülök, hogy sikerült kellemes perceket szerezni ezen a borongós napon, már ezért megérte:)
    További szép napot:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsedely!
    Hála Önnek, nekem is szépen indult a hétfői napom. :) A díjat hamarosan közzéteszem a blogon, de itt is szeretném megköszönni, hogy gondolt rám.
    Szép napot kívánok én is! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Amelie!

    Örülök, hogy sikerült örömet szereznem vele. :)

    Önnek is további szép napot! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Zsedely!

    igazan megtisztelo. nagyon szepen koszonom!

    szep napot kivanok! :)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Great!

    Ne köszönje, mert megérdemli. :)

    Legyen Önnek szép estéje! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Zsedely! Nagyon szépen köszönöm, igazán lélekmelengetős érzés ilyen megtisztelő díjat kapni. Igyekszem mielőbb teljesíteni a feltételeket és továbbadni a díjat másoknak is.

    Szép napot kívánva
    szeretettel
    Tara

    VálaszTörlés
  7. Kedves Tara!

    Annyit mondhatok: Nagyon szívesen! :)
    Ha csak egy pillanatra is, de jobb lett a napja, akkor már megérte.

    Szép napot Önnek is!

    Tisztelettel,
    Zsedely

    VálaszTörlés
  8. Jobb lett bizony!:) Mosolygósan indult, és az nagyon jó.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen én is, igazán megérdemelte (ezt már a tegnap ide leírtam, csak szebben, de nem tudom, mi miatt, nem ért célba, talán mint a játékmackó, ide-oda hánykolódott az éterben, aztán elveszett).
    Minden jót, vigyázzon magára és a tollára, mert értékes!

    VálaszTörlés
  10. Hölgyem Ön nagyon kedves! :)
    Nem igazán tudom, mit is írjak ennyi kedvességre.
    Egy szó jut most csak az eszembe: nagyon köszönöm! :)

    Önnek is a legjobbakat! :)

    VálaszTörlés